יום חמישי, 21 ביולי 2011

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים במנועי החיפוש

ישנם סוגים שונים ומגוונים של תהליכי קידום אתרים בגוגל וברשת האיטנרנט, כאשר כל סוג קידום מעניק לכם תוצאות שונות. במאמר זה נדבר על שלושה דברים:
•    קידום אתרים אורגני
•    קידום אתרים ממומן
•    והשילוב המנצח – קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני, בין שמדובר על קידום אתרים בינלאומי או שמדובר על קידום אתרים אורגני מקומי, הוא הסוג הנפוץ והרווחי ביותר ללקוח מבין סוגי הקידום השונים. כך לדוגמא, כאשר לקוח מבקש להתחיל ולקבל פניות ולקוחות חדשים על בסיס קבוע דרך האתר שלו, חברת פרסום באינטרנט ברוב המקרים תציע לו קידום אתרים אורגני – כלומר, בניית מערך קישורים נרחב כך שהאתר שאנו מקדמים יופיע גבוה ככול האפשר בתוצאות החיפוש האורגניות ("טבעיות").

קידום אתרים ממומן
קידום אתרים ממומן הוא סוג אחר לגמרי של פרסום ברשת האינטרנט, מדובר על פרסום ממומן, על בסיס המכרז – כלומר, מי שמציע יותר כסף יקבל יותר קליקים למודעה שלו בגוגל אדוורדס. אין ספק כי קידום אתרים ממומן הוא תהליך מאוד מוצלח באופן כללי, אך לא במקרה קידום אתרים אורגני הרבה יותר רווחי מאשר הממומן: הרי מדובר על הבדל שבין 20 אחוזים לבין 80 אחוזים מהתעבורה.
השילוב המנצח – קידום אתרים באינטרנט
קידום אתרים באיטנרנט הוא התהליך המנצח והחזק ביותר: מדובר על השילוב המנצח שבין קידום אתרים ממומן, לבין פרסום ברשת גוגל. השילוב המנצח הזה יביא למקסימום פניות, ומקסימום טלפונים והצלחה אמיתית ברשת האינטרנט.

לסיכום
כפי שניתן לראות, מדובר על המלחמה העיקשת שבין הוצאה על פרסום, לבין הצלחה. הרי ברור שכולנו היינו רוצים לעשות גם פרסום ממומן, וגם קידום אורגני, אך לא לכולנו, ויותר נכון להגיד – לרובנו, פשוט אין את המשאבים הכלכליים לכך. על כן, אנו הרבה פעמים עושים החלטות גרועות על בסיס תזרים מזומנים כזה או אחר.
לפעמים, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים או בכלל לא להוציא את הכסף מלכתחילה.
שיהיה רק הצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה